Categorie archieven: Merknaam

Tips voor je merknaam

Bij elk bedrijf, of product, hoort een goede merknaam. Maar waaraan moet die voldoen? Hoe bedenk je die? En mag je jouw idee zomaar gebruiken?
Ontdek het antwoord op al jouw vragen in deze reeks van praktische tips.



Tijd is geen geld...

een klik soms wel

Sinds de lancering in 2010, ligt deze website te rijpen. Een beetje als wijn. Of whiskey. Meer dan 550.000 mensen zoals jij zijn hier informatie komen inwinnen.

Dat zegt iets over de kwaliteit van de inhoud die je hier vindt. Niet dan? Om deze gratis te kunnen blijven aanbieden, werken we samen met partners.

We gebruiken zelf hun diensten, producten of tools en kennen deze dan ook door en door. En we zijn ervan overtuigd dat ze ook voor jou een verschil kunnen maken.

De link hieronder leidt naar een partner website. Klik je erop, dan verdienen wij niets. Maar als je besluit om van het aanbod gebruik te maken, dan is het mogelijk dat we hier een kleine commissie op verdienen. Voor jou blijft de prijs hetzelfde. Maar je doet er 4 maal plezier mee. Jezelf (we bevelen enkel kwaliteit aan), alle lezers (gratis info), onze partners en ons.

Heb je op eender welk ogenblik een vraag over het aanbod van deze partner? We beantwoorden jouw vragen met plezier.