Categorie archieven: Kleur

Tips voor je huisstijl kleuren

Kleuren zijn een belangrijke visueel aspect van jouw huisstijl. Ze ondersteunen de onmiddellijke herkenbaarheid van jouw merk. Tenminste, als je ze met zorg uitkiest. En consequent gebruikt in jouw communicatie en marketing.

Maar hoe kies je uit de oneindige reeks van mogelijkheden huisstijlkleuren die bij jou passen? Kleuren die reflecteren waar jouw bedrijf voor staat?
En hoe kan je zeker zijn dat de juiste nuances terugkomen op jouw website? En in al je drukwerk?

Met deze reeks tips helpen we je graag op weg. Follow the rainbow…



Tijd is geen geld...

een klik soms wel

Sinds de lancering in 2010, ligt deze website te rijpen. Een beetje als wijn. Of whiskey. Meer dan 550.000 mensen zoals jij zijn hier informatie komen inwinnen.

Dat zegt iets over de kwaliteit van de inhoud die je hier vindt. Niet dan? Om deze gratis te kunnen blijven aanbieden, werken we samen met partners.

We gebruiken zelf hun diensten, producten of tools en kennen deze dan ook door en door. En we zijn ervan overtuigd dat ze ook voor jou een verschil kunnen maken.

De link hieronder leidt naar een partner website. Klik je erop, dan verdienen wij niets. Maar als je besluit om van het aanbod gebruik te maken, dan is het mogelijk dat we hier een kleine commissie op verdienen. Voor jou blijft de prijs hetzelfde. Maar je doet er 4 maal plezier mee. Jezelf (we bevelen enkel kwaliteit aan), alle lezers (gratis info), onze partners en ons.

Heb je op eender welk ogenblik een vraag over het aanbod van deze partner? We beantwoorden jouw vragen met plezier.


[activecampaign form=1]